Κυριακή, 3 Νοεμβρίου 2013

Μαρία Σταματάκη: προχωρώ μπροστά...

 Όταν οι δικηγόροι μου μου έλεγαν ότι θα αθωωθείς λόγω αμφιβολιών, γιατί το κλίμα είναι αρνητικό, οι επίορκοι παίζουν καθημερινά στα ΜΜΕ και καλλιεργείται η τάση να φύγουν αυτοί να σωθούμε εμείς, εγώ έλεγα  ΔΕΝ ΘΕΛΩ!
Θέλω να λάμψει η αλήθεια! Θέλω να μην υπάρχει καμία αμφιβολία!
Και πράγματι, την Παρασκευή το μεσημέρι, 8 βασανιστικούς μήνες μετά, η αλήθεια έλαμψε. 
Ακόμη και η αυστηρή κα Εισαγγελέας παραδέχτηκε ότι δεν είναι λογικό να έχουμε διαπράξει τα αδικήματα.
Αφήνω πίσω μου λοιπόν τις μικρότητες, την λάσπη που μου έριξαν με τα τσουβάλια την περίοδο της απουσίας μου και επιστρέφω με μια αθωωτική ομόφωνη απόφαση. 
Από το βήμα λόγου της ιστοσελίδας μας θέλω δημόσια να ευχαριστήσω τον Θωμά, την Γεωργία και την Αγγελική που από την πρώτη στιγμή εκείνο το βράδυ, Παρασκευή και τότε, ήταν δίπλα μου στην Ευελπίδων μαζί με την οικογένεια μου σαν οικογένεια μου. 
Τον Παντελή, που παρά τα σοβαρά προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει μέλος της οικογένειάς του, ήταν πάντα εκεί, όπως και η Σοφία. Και φυσικά την Μάτα, την Σταματίνα Μανωλάκου που αν δεν ήταν δίπλα μου δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να αντέξω αυτούς τους μήνες, που αποδείχθηκε η καλύτερη «συγκατηγορούμενη», πολύτιμη φίλη και συνοδοιπόρος.
Τους υπόλοιπους που με στήριξαν κόντρα στο κλίμα θα μου επιτρέψουν να τους ευχαριστήσω από κοντά.
Επιστρέφω και αναλαμβάνω την εκπροσώπηση της Ανεξάρτητης Ενωτικής Κίνησης στο Δ.Σ. του Σωματείου μας. Χωρίς την πείρα του Θωμά, τις γνώσεις της Γεωργίας ή την δημοφιλία του Παντελή, με μόνο εφόδιο την καθαρή ματιά, την κοινή λογική και την βεβαιότητα ότι όλοι τους θα με συνδράμουν στο έργο μου, προχωρώ μπροστά…


3 Νοεμβρίου 2011
 Μαρία Σταματάκη, Mέλος του ΔΣ 

3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος11/03/2013 3:28 μ.μ.

    Δεν θα ξεχάσω την ώρα που η έδρα ανακοινώσε την απόφαση της ΟΜΟΦΩΝΑ ΑΘΩΕΣ όχι λόγω αμφιβολιών ΑΘΩΕΣ για όλα τα αδικήματα.
    8 βασανιστικοί μήνες τελείωσαν. Καλώς ήρθες και πάλι πίσω σε ανθρώπους που σε αγαπούν. Το τι θα ακούσεις από εδώ και πέρα είναι δεδομένο, η σιωπή είναι η καλύτερη απάντηση που μπορείς να τους δώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ
    ΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΜΑΤΑ ΗΣΑΣΤΑΝ ΑΘΩΕΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ, ΓΙΑΤΙ ΕΛΕΙΠΑ ΕΚΤΟΣ ΑΘΗΝΑΣ ΓΙΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΜΑΘΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΟΛΙΣ ΒΓΗΚΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διπλα σου σε ολα. Σε αγαπαω σε σεβομαι κ ειμαι τυχερη που σε τοση σαπιλα απεκτησα μια αδερφη. Κοιταμε σαφως μπροστα η ζωη μας ανηκει δεν θα ξεχασω τα ατελειωτα βραδια που η μια στηριζε την αλλη. Σε αγαπαω κ θα ειμαι συνεχεια κοντα σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή